Hemtenta

Såg Toystory 3 igår kväll, inget hit för mig personligen.
Idag har jag städat hela lägenheten och sedan har jag renskrivit min VFU-uppgift, skönt att bli av med den och känna att man är nöjd med den :) Ska lämnas in på tisdag så skönt att vara klar i tid också!
Nu är tanken att jag ska börja skriva på min hemtenta som ska lämnas in den 29 och den känns lite krävande så lika bra att börja med den och dessutom är söndagar till för att vara tråkiga ;)
Dock borde jag kanske laga mat först, har inte ätit än idag och jag har varit vaken i 4,5 timma.

Har upptäckt att jag har "jullov" i ca 3 veckor. Dock ropar jag inte hej än för att vi kommer förmodligen att få en fetinguppgift så jag kommer förmodligen att få plugga på de veckorna ändå..
Men jag kommer iaf få komma hem och det är ju alltid ngt :) Kommer förmodligen att spendera en hel del dagar hemma hos mormor dock om ingen vän erbjuder sovplats eftersom min pappa tycker att jag är jobbig och för liv när jag är hemma.. konstig gubbe det där!

Imorgon är jag föreläsningsfri, ska köpa biljett till återinsparken på onsdag dock och förmodligen skriva på hemtentan om jag känner för det.
Nu väntar jag bara på att spisen och allting ska bli ledigt.

PUSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0