Fotovägg

Har städat mitt rum idag och bytt lakan, så nu är här fräscht! Älskar när det är det :)
Om 2 timmar sitter jag på bussen till växjö, är ganska opepp på det just pågrund av diverse saken men det ska iaf bli kul att få träffa mormor och morfar igen och min tjejer! Förhoppningsvis så hinner och kan jag träffa Joakim också, han är saknad!!

Nu håller jag på att kolla på tramsgänget XD Dör av skratt varje gång :DDD Längtar tills Sanne kommer hem så jag kan se hela filmen nästa vecka :DDDDD
Ska följa Alice till tåget nu också, hon ska också hem över helgen. Har inget att göra så kan lika gärna följa henne till tåget!

Har dessutom satt upp en massa bilder på min vägg idag så jag har bilder på dem där hemma :) Det blev oerhört vackert och jag tycker om att det blir lite mer livligt och ljusare på vägen :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0