Don't worry, be happy

Var ledig från praktiken idag för det fanns inget där att observera idag tyckte min handledare. Sjukt skönt att få sova 11 timmar inatt, även om jag sover ca 9 timmar nu under praktiken eftersom jag är helt slut på kvällarna så var det skönt att få sova och känna att man hade fått sova riktigt mkt!
Skulle gått till tandläkaren idag, kom dit och fick höra att jag inte var inskriven på folktandvården i jkpg, utan folktandvården i VÄXJÖ! Bra där Sara (Y) Så det var bara att ringa fort som satan till växjö och avskriva mig därifrån och avboka min tid så att det inte skulle kosta något. Så nu har jag fått tid i slutet av oktober i Jkpg istället ;D Som det kan gå!
Mamma och tyskarna kom förbi idag också, mamma lämnade lite grejer som t.ex en kaffebryggare som Sanne har tjatat om sen vi flyttade hit typ XD Så nu finns det en som bara Sanne får använda ;p Eller jaa, de som kommer och hälsar på mig och dricker kaffe får givetvis göra det också.

Pratade som sagt med Johanna igår kväll, denna fina människan! Skakattackerna blev många, så pass många att jag var tvungen att ta djupa andetag för att låta någolunda avslappnad. Annars hade hon väl trott att jag grät :p
skönt att få prata av sig och få prata med någon som känner mig utan och innan!
Har även pratat med Simon en ganska bra stund idag och fått skratta en hel del åt hans påstående, skämt och allmänt åt honom faktiskt xD 
Nu ska jag kolla igenom mina fotoböcker, bilder från studenten och sen ska jag faktiskt se en film till innan jag lägger mig.
I helgen ringer jag min bästavän och kollar läget och får le sådär dumt som bara han får mig att göra :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0