Bulle

Idag är det kanelbullensdag och JOHANNA, min finaste tjejvän fyller år idag också. Grattis på födelsedagen min skatt! Hoppas du får många bullar, tårta och paket :) <3

Idag har jag lett min första lektion på egen hand, beskrivningar på egelska och sen gjorde jag en gammal Jan.E klassiker och körde ordlek! Det går alltid hem ;) vilket det gjorde även denna gången! Allting gick bra, blir stolt över mig själv att jag klarar av det även fast jag skakade de första 5 minuterna..
Har även hunnit med en vända på stan tillsammans med Alice och inhandlade mej vinterjacka, vantar, träningsskor, träningströjor och hårinpackning! Ska förmodligen träna på torsdag och fredag. Step och dans, jajamen :D
Fredag kommer mamma förbi också med tyskarna, fika lite förmodligen. MAMMA <3

Ska snart knalla och sova, praktik från 8-16.30 imorgon med massa möten och grejer.
Nu blir det lite prat med Sanne och sen bokläsning alt svensson svensson. Inne på säsong 3 nu ;) haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack så jättemycket älskade du!! Jag saknar dig :( <3

2010-10-05 @ 18:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0