Break your heart

Ikväll kör vi stå-upp komik med Soran på Hlk ( Högskolan för lärande och kommunikation ) och därefter drar pedagogerna och intar akademin :DDD Jag är grymt taggad och ser framemot en kanonkväll med massa shots, drinkar och sjyssta låtar!! jag har pengar som jag kan göra av med om jag vill så det kommer bli en superkväll känner jag på mej :DD Klart jag önskar att jag hade haft sällskap av mina grabbar men jag håller till godo med mina rumskompisar och ett gött gäng från insparken och det duger bra!

En sminkning alla Alice sker ikväll som kommer tas kort på och sedan läggas upp på facebook under helgen eller veckan så alla får se hur duktig hon är :)

Nu blir det sång och tilltaggning :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0