botten is nådd

Just ikväll är allting mest åthelvete, Alice är ute med sina vänner ( valde att inte följa med eftersom jag kände att jag vill ha en helg där jag bara tar hand om mig själv ) och Sanne är inte hemma och jag har världens jäkla hemlängtan. Har saknar Martin hela dagen idag och hela dagen igår, kännas att jag behöver någon som är lik mig och som jag verkligen kan prata med..
Sms:ade Simone innan eftersom hon hade sms:at mig igår och så visar det sig att hon är hemma hos Martin med simon och Eric. Tårarna forsar och jag känner verkligen att jag vill hem.. dock ville jag absolut inte prata med Martin så jag fick prata med Simon och eric istället, kan väl inte direkt påstå att jag blev direkt uppiggad av samtalet. Snarare mer ledsen över att höra deras röster ( det är anledningarna till att jag inte ringer min bästavän när jag är ledsen ).

Dessutom blir jag arg när jag hör att folk sprider rykten och tror att jag är kär i Martin, snälla folk sluta upp med det! Martin har varit en av mina närmaste vänner sen vi gick i 9:an. Det är 5 år som vi har varit nära vänner men jag är inte kär i honom! Jag saknar honom för att vi är vänner och för att jag verkligen kan prata med honom och för att han gör mig på gott humör, END OF STORY! Den som känner att den vågar kan gärna berätta för mig VARFÖR denna person tror att jag nu tydligen HELT PLÖTSLIGT är kär i honom pga föregående inlägg där jag skrev att jag saknar honom m.m.

Nu tänker jag vara en tragisk pensionär i min pyjmas, med cola, choklad och gamla dobidoo avsnitt på svtplay och bara allmänt vara sur och ledsen hela kvällen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hej min vän!

Imorgon kommer jag till Jkp igen och då ska jag ge dig en stor fin kram! Om jag hade hunnit läsa din blogg innan jag bokade om min tågbiljett idag hade jag strunta i det och kommit på en gång!

Vi ses imorgon och du är en kalasbra tjej, kom ihåg det!

Från en tjej som vet hur förjävligt hemlängtan kan kännas och vara!

///Din pensionärskompis Sanne

2010-10-03 @ 23:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0