46,64

Idag fyller Hans, Hasse eller min biologiska pappa 46 år. Något som jag vetat om ganska länge men inte riktigt fäst tanken på.
Har idag även fått reda på att min lillebror bor 5 mil ifrån jkpg. Något som skrämmer lite eftersom han tydligen har börjat festa och ofta är i jkpg. Tänk om jag stött på honom på stan ngn gång ?
Har skrivit en helt vanlig status på fb, ngt som han tydligen har kommenterat men har inte vågat läsa än. Fick mest ont i magen när jag händelsen kom upp. Förmodligen kommer jag inte att läsa den på ett par timmar än heller..om jag ens kommer att göra det idag. Känner att det är alldeles för stort att överhuvudtaget veta att han associerade den enkla statusen som inte ens behövdes kopplas till honom.

Känner för att ringa mamma, men samtidigt vill jag inte ta fram mammas spöken med hjälp av mina egna.
Hoppas att hon ringer ikväll så jag kan säga det men jag tänker inte ringa henne bara för att säga det, det är inte rättvist mot henne.

fan,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0