The rose

Kvällen var superkul igår :DD Först kareokekväll där Rasmus sjöng Bed of roses, Robert och Sabine I'm so excited och jag som sjöng the rose :) Sen sjöng alla Living on a prayer! Vissa grejer finns filmade så det är kul :))
Dock var The rose det sämsta jag gjort i jkpg hittills även om de sa att det var bra. Det blev inte som jag ville och det är lite synd..:/

Sen drog vi ner på nedervåningen och körde på dricka och dans, skoj!
Drock hem vid halv 12 för mitt knä hade ont.. ska skickas till en ortoped för koll, tydligen behöver jag ev sjukgymnast. :(

Roligast igår var ändå Robert, han blev ganska rejält full igår, alltid skoj! Älskar när personer bjuder på sig själva och tror att ingen fattar att man är full! Full pott robert :DD

Nu är jag hemma i gemla, stannar tills på måndag. Imorgon blir det dejt med Cecilia, middag och bio! Perfekt :DD

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0