teenage dream

Sovit 13.5 timme inatt, ngt som min kropp verkligen behövde för att ladda batterierna inför redovisning i veckan + hockey och tenta den 6 december. Nu är jag fit for fight igen :))
Sannis och jag hade mysig hemmakväll igår med riktigt god mat, idol, städning och julmusik. Hon försöker få gamla grinchen att försvinna tror jag. försöker tvinga på mig ljusstakar, stjärnor och grejer :p konstiga människa!
Idag har jag en pluggfri dag, ska börja plugga först imorgon så det känns skönt.
Är väääldigt sugen på att dricka varm choklad ikväll och äta pepparkakor, får se om Sanne köper den iden när hon kommer hem från IKEA.

Ska ta och dra mig mot köket och ser om jag hittar ngn mat, har duschat och lite så idag men inte ätit ngt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0