still going strong

Har hänt så otroligt mkt de senaste dagarna men har inte riktigt haft ork för att sätta saker på pränt.
Har gjort intervju och observation på en annan skola som gick kanon, jag har haft massa möte med studiegruppen och mentor och jag har idag äääntligen fått sova hela natten för första gången sen i helgen, sover väldigt dåligt just nu pågrund av allting som snurrar runt i huvuvdet på mig hela tiden.
Idag lyssnade jag igenom intervjun jag gjorde i måndags, hela samtalet SKRIKER växjöbo och smålänning, nästan så det är lite pinsamt att höra sig själv och sin egen dialekt på det sättet :p dessutom har jag eeeeeh - syndromet som vanligt!

Idag blir det att renskriva observationen, sammanfatta intervjun vi gjorde och sammanfatta abstraktet på avhandlingen. :) Imorgon har vi möte på med studiegruppen igen och ska i princip skriva klart allting för att få vara lediga från uppgiften i helgen. Allting flyter på ganska bra nu.
Längtar tills den 16 December då jag är ledig från jkpg i 3.5 vecka :DD kommer bli underbart! Dock måste vi göra lite skolarbete vid sidan av men det kan jag faktiskt leva med, jag har vant mej vid att jkpg och skolan är mitt nya jobb faktiskt.

Dessutom har jag slutat äta godis igen, började i söndags. Humöret går upp och ner men jag ska fixa det, blev så oerhört inspirerad av biggest loser sverige i måndags, 75.5 kilo!!! på den korta tiden, galet! Blev totalt mållös..
Nee, nu ska jag jobba lite innan :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0