Sällskapsspel

Sov så gryyyyymt gott i natt! 12 timmars sömn gör alltid susen :) Har idag städat båda lägenheten och mitt rum och imorgon och på söndag så ska jag ta itu med min tvättkort, känns bra när man får saker gjorda!
Hittade igår kväll en avhandling till grupparbetet som ska vara klart den sista november.
Har idag även köpt ett par nya mjukisbyxor och lite sällskapsspel, kände att det behövs i den här lägenheten så att folk aktiverar sig lite ;D

Nu pratar jag med Johanna via facebook-chatten, gud vad jag saknar henne! Jag saknar hennes tröst, hennes visdom och hennes leende. Hennes skratt som alltid gjorde mig som himla glad, och jag saknar att vi prata md henne, få ha en axel att gråta mot och att få känna mig lugn och trygg. Allt detta är Johanna för mig och jag saknar henne ngt så ofantligt mkt.. jag hatar verkligen att hon bor i oslo och att hon bara kommer hem den 21-26 december. Klart jag är glad för hennes skull att hon har jobb och får träffa massa nya människor och utvecklas som människa men det betyder inte att jag saknar henne. Hon är en av de för människor som jag sanningsenligt kan säga att jag saknar, tänker på väldigt ofta och att jag älskar henne <3

Nu ska jag kolla fjorton suger och äta frukt tillsammans med Sanne och mysa runt i pyjamas och morgonrock! Imorgon är jag ledig, då ska jag plugga, korrigera min hemtenta och försöka komma fram till vad som händer vid jul..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0