nerves

Har en kväll då jag känner mig ganska låg.. eller inte låg men jag känner mig lite allmänt jag vet inte, tråkig och lite konstig i humöret och liknande.
Har hemlängtan för första gången på ett par veckor då jag saknar mina grabbar ganska rejält och dessutom blir jag alltid lite låg de helgerna Sanne inte är hemma. Det är alltid hon som får mig på gott humör..
Dessutom har jag ont i huvudet emellanåt ikväll och är illamående, kan iochförsig ha och göra med att min matförtäring idag inte har varit den bästa. Men that's life.

På onsdag händer det iaf förhoppningsvis ngt roligt efter vårdcentralen, det är Kareokemingel på Akademin så funderar på att dra dit och visa högskolan hur otroligt proffsig min röst är ;) nee men skämt och sido det är roligt att få träffa folk och kan jag dessutom få chansen att göra samtidigt som man kan få sjunga så är det guld värt!
Och inte för att skryta men en i pedsex, Sebastian heter han, träffade på Alice när hon var med mig på kåren och Alice förklarade vilka hon var där med ( mig och Sanne ). Sebastian hade ingenaning om vem Sanne är med däremot så visste han vem jag var, " det var hon som sjöng så fint på pedsex-antagningen va ? " Kul att man tydligen är känd där när jag bara träffat Sebastian 1 gång :p Men kul och snällt att han vet vem jag är :)

Nu blir det musik en stund i älskade hörlurar och sen beck.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0