motorik

Igår var en intressant dag, vi hade bara motoriklektion. Så vi hade lek och lär i idrottshuset :) Mysigt att göra saker som för samman gruppen och som är roligt!
Idag är jag ledig igen, har varit och hämtat en bok i skolan som jag köpt av en tjej som heter Hanna som hade praktik på samma skola som mig :)
Så idag är det bara plugg som gäller och ta det lugnt, tvätta ska jag göra också!

Vårdcentralen ska ringa mig strax, ska boka tid för att få kolla mitt knä som fortfarande inte är ok. Mina vader tror jag att jag har hittat en lösning på. Eller jag och mormor har hittat den tillsammans.
Snart dax för ngt att äta också efter att vårdcentralen har ringt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0