high above me, she's so lovely

Insåg idag att jag befinner mig bland fina människor heela tiden, känns underbart!
Idag var det jobb med uppgiften i 5 timmar, tiden gick grymt fort. Imorgon kör vi hela dagen för att bli färdiga, kommer vara världens lättnad när vi är klara :DD
Efter uppgiften drog jag hem till Veronika för att käka pizza och kolla hockeymatch :D Älskar när man kommit till den nivån i skolarbetet igen att det finns tid till att umgås med folk mitt i veckan igen, lovely!
Sista perioden var underbart spännande och hela matchen bara vände, slutresultat 3-2 till HV på hemmaplan! Underbart med 3 poäng. Hoppas de vinner nästa lördag då jag kommer befinna mig på sittplats tillsammans med veronika för att se HV-Frölunda!!
Tycker om att umgås med Veronika, det är ngt särskilt med henne. Hennes humor är ngt alldeles extra och jag älskar att hon är hockeyfantast och att hennes hjärta klappar för jkpg!

Nu ska jag kolla lite scrubs och sen inta min säng, upp kvart över 7 imorgon för att äta havregrynsgröt och fixa mat för dagen på biblioteket/skolan.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0