Hej mitt vinterland

Mysfaktorn var hög igår kväll med middag, tee, tända ljus, pepparkakor och kortspel tillsammans med Sanne!
Idag intog vi IKEA och handlade en massa ljus, 2 ramar till mig,databräda och vispar :) Så nu får vi börja projektet med att elda upp ljuset ;p
Mysigt att gå på ikea medans man ser allt julpynt och att det snöar kraftigt ute :))
När vi kom hem tog vi en fika med tee, pepparkakor och kortspel och tända ljus såklart ;p Vi är lite gift par Sanne och jag, igår när vi skulle äta pizza så sa Sanne " Vi sitter i köket va? " Medans jag sa " Kan vi inte sitta framför tvn istället? " HAHA. Känner verkligen att om vi flyttar ihop så är det Sanne som får hålla lite koll på oss så vi inte blir alldeles för bekväma ;)

Nu ska jag dyka ner i psykologiboken och kolla igenom vårt arbete, tenta på måndag nästa vecka så nu får man sätta lite fart :) Ser framemot julen, känner julstämning för första gången på flera år så det mysigt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0