Golvmoppstiden

Tjeeeeeeenare! Dagen igår avslutades med kortspel, en öl och film. Mysigt värre!
Idag har jag kollat igenom familjealbumen inför en uppgift i skolan, pratat med mormor i telefon ( min fina mormor <3 ), fått besök av moster ( min fina moster <3 ), kört bil och handlat. Mkt med tanke på att jag steg upp halv 12 ;p  Dessutom har jag klippt mig.. det blev liiiite för kort. De som minst golvmoppstiden på bergunda kan ju tänka sig lite hur det ser ut just nu ;D skrattar åt mig själv!

Vi ska snart äta middag är tanken, hade väääldigt gärna gått en promenad med bästavännen ikväll men det regnar så det är inte riktigt läge att gå runt att frysa, bli blöt och ha parably som man petar ut ögonen med.. tyvärr.  Nåja, förhoppningsvis kan detta ske innan jag åker tillbaka till jkpg imorgon, behöver prata lite känner jag! :) Ser faktiskt fram emot att åka tillbaka dit, saknar Sannis och Alice. Dessutom saknar jag min sköna säng och att få ha sin egen mat och äta precis vad man vill. Tvingas i en massa vatten här " Du måste dricka minst 2 liter vatten om du vill gå ner i vikt " Snällt av tyskarna att ge tips men jag klarar mig själv.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alice

ähähä jag saknar dig!

den nya tjejen är astyst, hur skönt som helst!

Behöver prata med dig, ses imorgon :DDD

2010-11-14 @ 19:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0