Due date

Kvällen med Cecilia igår var otroligt mysig och behövlig! Två-rättersmiddag på akropolis följt av en otroligt härlig biofilm! Så kul att ses igen :) Måste göras om! <3

Väl hemma hade tyskarna kommit, otroligt skönt att slippa vara själv här hemma eftersom mamma brusar upp för minsta lilla och hittar första bästa tillfälle att hitta fel på mig eller en situation där jag är inblandad. stör mig ngt oerhört!
Idag var det iaf att gå upp tidigt, vi skulle till strömbergshyttan, kosta och mållerås för att kolla på glas. Väldigt tråkigt men jag gillar att prata tyska och de är dessutom intresserade av mig och mitt liv så då får man äntligen berätta lite. :) Dock frågade Renate om relationen med min pappa, förstår att hon frågar med tanke på att jag bor med en styvpappa men ändå. Dock var det avslappnat så det var lugnt.
Träffade även mormor och morfar för att få resten av mina kläder jag köpte förra gången jag var hemma som jag då inte kunde ta med mig. Hatar dock att se att morfar har det jobbigt, han blir anfådd bara han går 30 m från bilen..://

Nu ska vi strax äta middag, fläskfilegryta (Y) awesome! får se vad som händer ikväll, inget planerat. På måndag har jag skjuts till bussen till jkpg. Tack fina granne och en av mina bästa vänner, jag älskar dig!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Cissi

Får bara instämma med dina ord. Det var en väldigt mysig och välbehövlig kväll vi hade och jag längtar redan tills nästa gång! Tack för att du finns vännen! <3

2010-11-13 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0