candles in the wind

Har idag tagit det lugnt, möte med studiegruppen halv 12, en halv föreläsning. Orkade inte sitta kvar för den var meningslös och inte obligatorisk. Drog hem och läste ett kapitel ur barn-och ungdomspsykologiboken istället, älskar den boken och blir så oerhört fascinerad!
Imorgon ska jag möta sabine mitt på dagen och överlämna en present och därefter fixa iordning mig lite smått, dra till läkaren för att kolla mitt knä och sen ev dra på förfest med insparksgruppen om det blir av och ifall jag hinner. Sen är det akademin som gäller :))) Kareokekväll och sen direkt ner på undervåningen och dansa och festa! Rasmus ska sjunga imorgon, har väldigt många här uppe som tjatar på att de verkligen vill höra min röst pågrund av all omtalning under insparken från vissa personer men jag vet inte. Jag borde göra det för att visa vart skåpet ska stå och visa att jag kan men allting beror på stämningen imorgon och hur pass taggad jag är. Har scenskräck som vissa vet när det kommer sång på tal.. har svårt t.om på singstar att våga pressa till toner jag är osäker på och då är det ändå med mina närmaste vänner.

Ikväll har jag legat i sängen och kollat en massa avsnitt på play-kanaler och tänkt ljus och bara myst. Det har varit så kallt i mitt rum de senaste nätterna så det är skönt med lite värme. Försöker lugna ner mig inför imorgon eftersom magen spritter lite av nervositet inför att träffa alla imorgon, undrar varför ;D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0