12

Skönt att vara ledig idag, en dag som jag väntat på länge för att jag har haft lite ont om energi de senaste dagarna. Förmodligen pågrund av att vintern är påväg..
Vaknade kl 10 idag men gick och la mig igen sen för det kändes som att kroppen var bakfull. 3 timmar senare vaknade jag och steg upp och åt lunch med Sannis.
Har läst 2 kapitel ur kurslitteraturen och ska nog läsa ett kapitel till innan läggdaxs tror jag, börjar kl 1 imorgon med en föreläsning om motorik och sedan praktiska övningar på det i idrottshuset. Ska möta upp Martina kl kvart i 1 utanför hemmakväll precis här utanför. :)

Sen är det helg med läsning ur böckerna. Den 11 November kommer jag hem till gemla igen, stannar till måndageftermiddag och snackar tyska, åker till kosta, huseby julmarknad om vädret tillåter, klippning och träffa lite vänner hoppas jag. Sofia och Cecilia står överest på prioriteringslistan över folk jag vill träffa (:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0