Tors hammare

Premiären av Tors hammare igår med min fina Cecilia var underbar! Bra musik, bra sång och bra skådespel för det mesta iaf :) 
Och vissa har ju tydligen lärt sig att röra på sina höfter ;) haha.
Men Hani var ju som alltid den mest underhållande att titta på, hans sång får mig alltid att le och han är alltid så himla kvicktänkt och fokuserad :) <3
Drog hem och vilade min förkylning, tog lite nässpray och lite sprit med mig och gick sen hem till grannen och myste lite med fina människor. :) Sen blev det rock around the clock iaf, mest för att jag ville det tror jag. Tror mitt undermedvetna hade velat det hela dagen.

Blev en mysig kväll med dans ( där jag misslyckades totalt med alla utom Jonny och Simon eftersom jag vill ha kontroll och föra XD Simon var snäll så det gick ändå och med Jonny fick jag föra åtminstone 90% av tiden vilket gick bäst och det var lätt roligast för jag fick skrattanfall hela tiden XD ) , dricka, pilkastning, bollkastning och att försööka skjuta med pilbåge vilket inte går sådär jättebra när det snurrar i kroppen på en :P Men kul var det iaf :) haha.  Jonny är så himla elak hela tiden och bara skrattar åt mej när han är minst lika dålig själv XD

Sen drog vi hem till Simon och pratade och sjöng lite. Fick en håruppsättning dessutom som kan diskuteras med tanke på att mitt hår var uppsatt i knutar XD Nya studentuppsättningen tydligen ;) Men jag fick åtminstone ut den innan jag gick och la mej strax efter kl 3 efter en härligt underhållande kväll!

Idag är jag slö i kroppen och ska tillbringa den med choklad och fiiiilm för första gången på ett tag ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0