This boots are made for walking

Kände att det kanske är lite dags att komma tillbaka nu. En hel del har hänt sen jag skrev här, det har varit valborg,filmkvällar och har dessutom blivit godkänd på första delen på matte D prövningen (:
Var fyllechaffiis igår också till min bror och Joakim Franzen, roligare bilresa var längesen jag hade, Alfabetet kommer att hanteras på ett helt annat sätt framöver ;D haha. Dem var ju för goa igår!
Dessutom spenderades kvällen med gg och eric igår kväll, trevligt och välbehövligt på många sätt, smågnabbet med bror är tillbaka vilket jag fullständigt bara älskar!, 2005 är tillbaka och jag älskar det också (: Jaa, kvällen hade många bra saker att bjuda på igår.

Idag är det film på schemat och förbereda min uppsats inför imorgon.. inte för att det är så mkt att förbereda men ändå. Studenten kommer närmare och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka i härlighetens namn, vissa saker är bra andra inte. Vi får väl se hur veckan ser ut. Studentfest är planerad till denna veckan, sista, dock är jag inte taggad ngnstans och funderar allvarligt talat på att skita i den.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0