Kul vecka

Haft en mysig helg med människor jag tycker om trots migrän emellanåt.
Igår var det superväder så solade på soldäcket, drack massa vatten och läsa böcker (: Mina föräldrar var inte hemma igår för dem tog en dagstur till Lûbeck, så hade hela huset för mig själv, älskar när jag har det!
Såg dessutom Simon jobba förfullt i solen när jag njöt i skuggan med vatten, haha. Ibland kan man få vara lite självgod ;)

Har en toppenvecka som väntar med en massa grejer som ska bli färdigt och dessutom väntar pubrunda på torsdag!! :D Toppen! 
Idag ska jag mest ta det lugnt, har städat min övervåning och sen är det inte så mkt mer som ska hända idag faktiskt mer än att öva till uppsjungningen på tisdag på musiken, orkar inte så mkt mer heller med tanke på att det är alldeles för varmt både ute och inne.. :/  Måste bestämma låt idag.. inte ens det har jag gjort.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0