Hearts on fire

Bastun ikväll igår var trevligt på många punkter, mkt skratt från min och de andras sida :) Finns så mkt att säga men som aldrig kommer bli satt på papper eller ens teknologiskt.
Första doppet för i år gjordes också, ngt jag borde undvikit dock, glömde bort att andas vilket ledde till att hela högra sidan gjorde ont i lungorna och att hjärtat slutade slå för ett tag.. läskiga grejer det där.

Idag har jag varit på banken och tagit ut pengar från mitt sparkonto, himla bra. Simon var medresenär med hans mp3 som jag älskar! Fick även fika hos hans farfar och sambo, trevliga människor :)
Snart är det dax att dra in till stan igen, hem till Mart och käka pizza och mysa runt. Toppen!
Måste även slänga in att Mart är himla fin, trots att han inte alltid förstår det :) <3

Tankarna på hösten är tillbaka.. jag vill inte och det suger eftersom hela min framtid är utstakad och det finns smågrejer som hindrar mig. Egentligen hade jag nog velat stanna här men det går inte. Som Sofia uttrycker det ; Jag måste bryta mig loss och våga satsa på mig själv för en gångs skull, behöva få vara själv, inte vänta på att saker ska hända utan ta tag i det själv och att våga lita på andra människor.
Ligger nog ngt i det. 

Som vanligt på helgen har jag inte fått i mig ngn riktig mat idag, bara te och två mums mums, en pizza ikväll på det, livet är toppen!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0