Förstår inte

Jag är sjuk, riktigt sjuk för första gången sen typ April. Har varit sjuk 3 ggr denna våren vilket inte är normalt.. brukar vara sjuk 1 gång / år annars. Skumt!
Låter som povel ramel på knark när jag pratar, ont i halsen och snuvig som fan.. dessutom håller jag på att koka över av värme och nyser HELA tiden :(

Dessutom blir saken inte bättre när jag blir lite förvirrad, vad fan håller ni på med?!?  Jag förstår ingenting.. varför kan man inte vara ärlig? Jag orkar inte detta just nu och jag förstår inte hur det kommer sig med tanke på att du lovade.. du lovade att det var omöjligt men det verkar som att löften är ingenting som spelar ngn roll när det kommer till det.
Jag förstår inte hur du lyckas.. hur du lyckas och att du är så pass sjiälvgod. Grattis, förmodligen vinner du igen i slutänden för 3:e gången. I can't be happier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0