Bingolotto

Världens meningslösaste dag i skolan idag, promenad runt sjön och 10 minuters religion för att sedan få jobba själva med uppsatsen.. ja jag säger då det!
Lämnade bilen hos min bror också, fast det var Anton som öppnade dörren. Seriöst, min brors kompisar är fan i mig snygga allihop :O får lite panik på det och där står jag i glasögon, lockigt hår och allt för stor jacka och har dessutom väckt denna gudomliga varelse, jisses asså!

Drog hem och åt och har dessutom sovit 2.5 timme på eftermiddagen, lite lyx i vardagen som man egenligen borde ha mer utav. Tror inte jag sovit på dagen sen i höstas då stressen var som störst och sömnen inte fanns. Nu är det lite likadant, inte sovit riktigt sen i lördags för igår fixade jag, johanna och joakim klart fotoboken och beställde den vilket känns bra att det äntligen är gjort med tanke på att det är 25 dagar kvar till studenten!

Nästan skrivit klart religionen idag också, har bara en liten grej kvar som jag gör i skolan imorgon då jag ska ta med mig datorn på tre timmars hålet, kanon!
Kollat massa klipp på loket också idag, seriöst den gubben måste fan vara bland de skönaste i sverige :)

Nu blir det min nya bok som ska läsas, den är roande!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0