4 veckor

Det känns både naturligt och lite konstigt att skriva igen... jag känner mig lite mer reserverad än vad jag varit tidigare och vet inte riktigt vad jag ska skriva för att känna mig bekväm. Vill berätta så himla mkt egentligen, men samtidigt är det kanske bäst att vissa grejer får förbli mina egna, som de har varit ett tag, (:
Fick iaf mitt jobbschema för sommaren, och som det ser ut nu jobbar jag i princip hela juli, ngt dagar i juni och ngr i augusti. .Har 5 st 12timmars pass :OO Och två av dem ligger dagarna efter varandra.. döda mig!
Men jag har inte räknat lite på hur mkt jag kommer att tjäna innan skatt efter sommaren vilket kommer bli awesome!! :D  Dock är detta hemliga siffror men så mkt pengar har jag aldrig haft i hela mitt liv!
Dock jobbar jag inte midsommarhelgen som det ser ut nu vilket passar mig alldeles perfekt eftersom jag vill få den midsommaren som jag har bestämt sen ca 2 månader tillbaka, så jag hoppas att det blir så och jag hoppas att fredagen ( den 25/ midsommarafton ) kommer bli som jag vill! :))))

Dessutom var det 4 veckor kvar till studenten idag, mamma och jag gick igenom alkoholförtärringen igår vilket ser bra ut ;D Ska bli riktigt kul, klassen har idag bestämt färdigt allting, vi ska dessutom ha en fika eftermiddag hemma hos Fredrik XD haha, kan säga att många tjejer fann detta roande ;)
Avslutningsveckan känns bra, jag vet vilka som jag ska på studentmottagningar hos vilket känns skönt att veta, dessutom så var mormor hemma hos hos igår och putsade fönster så fick träffa henne lite, tror att hon ser framemot att sitt enda tjejbarnbarn äntligen är påväg ut i livet ;) haha. 

Gårkvällen igår hade sin charm, haha kan ju säga att jag skrattade rakt ut för första gången på länge framför en dator, mamma undrade vad fan som pågick XD haha. Imorgon är det kyrkvandring med min bil och muntliga delen i matte D prövningen. 

Grattis till dem som orkade läsa hela ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0