Unstoppable

En skoldag med 1 uppspelning och 1 redovisning. Uppspelningen vill jag inte prata på.. det säger rätt mkt när Sofia skrattar åt mig. Redovisningen gick bra. MVG trots att jag improviserade hela grejen vilket kanske inte känns som att jag förtjänar det betyget. Men han satt och nickade gillande så jag får väl ta det då.

Idag har jag gjort vad jag behöver och imorgon väntar rehabträning på IK efter skolan, får tillbaka Sivs fruktade religonsprov imorgon också.. känner mig grymt nervös! Hoppas på MVG, men eftersom inte alla får det så får jag på min höjd kanske hoppas på VG. Får se hur träningen går imorgon, har en känsla av att mina ben inte kommer gilla träning 2-3 ggr i veckan i början. Men vi får väl se :) Cykling och mage ska slängas in också för min egen skull, vi får väl se hur det blir sen :D

Nu ska jag kolla en film tror jag.. om jag hittar ngn :D

Har varit på Rehab 3 ggr under de senaste 2 åren, ingenting verkar hjälpa att bota mig från mitt knark.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0