Trött

Har varit uppe sen halv 6 imorse så nu är jag ganska rejält trött!
Ingelstad gick toppen idag och förmodligen har jag sommarjobb där och ev jobb ngn fredag nu eller några lovdagar om de behöver vikarier (Y)

Dagen var ganska händelselös dock vilket passar mig, druckit 2 koppar te idag XD haha. Och mest tittar runt på hur man ska göra och lite sådär.. vissa lite mindre trevliga saker var också saker som man kommer att få göra sen.. men det är bara att försöka tänka på ngt annat vid de tillfällena. USCH! Hoppas jag aldrig behöver komma till servicehem eller äldreomsorgen..även om det är bra att det finns :)

Ikväll ska jag mest sova tidigt, är gryyymt trött! Imorgon blir det plugg och sen drar jag in och kollar på Storstadsdjungeln på Katedralskolan. Kommer bli mysigt och skoj! :)

Nu ska jag faktiskt ta och kolla på Let's dance eller ngt annat tror jag, orkar inte tänka så mycket och så. Ska faktiskt ta ut mina linser nu också tror jag. Ska sova lite längre imorgon för det är jag värd :DD

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0