The way you make me feel

Möte kl 9 idag på morgonen, allting gick bra och ska på återbesök i slutet av Maj vilket kännns toppen! Dessutom ringde Ingelstad idag, ska dit och kolla läget nästa fredag, upp tidigt då också. kuuuul. Men hoppas det går bra och att jag trivs. Då kommer jag förmodligen spendera större delen av sommaren där.
Har varit hos Sofia idag fårn kl halv 11 imorse. Vi har nästan gjort klart vårat psykologiarbete nu vilket känns underbart! Dock har jag icke kunnat plugga tyska idag vilket var tanken men jag får göra det imorgon istället :) Vi lyssnar på Michael Jackson just nu, "the way you make me feel" är så jäkla bra!
FAAAAAAAAAAAAAAAAN, kom precis på att jag glömt projektarbetesboken i skåpet IGEN! Och denna gången var det inte meningen... och nu är skolan stängd..fan. Aja, får plugga mkt tyska imorgon istället.:P
Allting har iaf gått bra med Sofia idag, tycker om att vara hos henne.Det gör mig alltid så himla lugn och jag slutar tänka när jag är här vilket är så himla sköönt :) Sofias syster Lisa är också himla härlig!
Ska snart åka härifrån, ska köra Sofia, hennes mamma och Lisa till Öb och sedan hjälpa dem få hem grejerna och ta Sofia till Jakob. SEN får jag komma hem och då ska jag mysa med Johanna, Hannah och Pella sedan hemma hos Hannah och bara allmänt umgås. Kommer bli hur bra som helst!
Skulle tränat idag egentligen men gått och blivit förkyld igen så kände icke för det, det gick bra i onsdags dock. :)
Jag blir galen... I need some counsoling. Säger som Hanna i Hanna Montana filmen " Please Jum " Into the unknown.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0