Tecken 3

Kvällen igår var sjukt skoj! Simon fixade Crash på min dator så nu kan jag nörda när jag känner för det ;D haha. Dock ville Crash inte som jag ville igår och inte heller min dator så gav upp efter 1.5 timme ;P
Dessutom så spelade vi tecken 3 också igår, och herregud! En Sara som har fått coffein i sig, en Simon som är dålig förlorare och arg på Martins dator och ett tecken 3 spel med massa storbystade blondiner och en gubbe som heter Law eller var det Lav? XD haha.
Sen kollade vi på Andra chansen när hans föräldrar kom hem, vi hade spelat in det. Ganska roligt faktiskt :) Och Kalle Moreuslåten i mitt hjärta!

Idag har jag tagit det lugnt, plockat undan lite och pluggat lite tyska. Avsnitt 13 väntar på the legend of the seeker strax. Tänkte göra mig lite melonskivor också att mumsa på!
Sen tror jag nog att jag kaaaanske spelar lite Crash :P haha.
Skola imorgon från 8-4 och sen måste jag hem och plugga tyska som jag ser sååå mkt framemot, nat.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0