Something that I feel I need to say

Mötet med läraren gick åt helvete.. spenderade sedan 10 minuter på toaletten med stora tårar droppande från ögonen..
Har ni skickat in min tidsplan åt honom. Kommer spendera 2 veckor med bara skolarbetet i tankarna och för mig. Sugigt.
Simon är snäll och lånar ut sin dator ikväll så att jag kunde fixa det. :)
Vi har väldens konstigaste saker för oss när vi träffas och har världens sämsta humor.

Idag är en sån dag när jag behöver sällskap pågrund av läraren och pågrund av att jag saknar bastian.. har haft 2 dagar nu när jag saknar honom hela tiden. Därför, kommer jag att ha på mig min gåva imorgon, hela dagen! Förutom när jag tränar. Behöver lite tur, motivation och inspiration!

Dessutom saknar jag min bästa vän lite granna( en massa ) idag, snack om luktstolpar och liknande. Sånt som urartar ganska snabbt tills man inte längre kommer ihåg vad man pratade om.
Jag saknar 3-5 perioden, minns du?

Nu ska jag gå hem till mig, duscha lite granna och sen ska jag ta och kolla på House! Imorgon är det idrott, religon, träning, sjukgymnasbesök och sen hem för att skriva på projektarbetet! Kul dag va? NOT!

PUSS
Trackback
RSS 2.0