Poseidon

Såg 2.5 intressanta filmer igår kväll, hade ingen lust att sova och vill vara för mig själv ett slag utan tankar, utan att prata med någon, bara titta och lyssna.
Har sovit väldigt gott i natt, dock skrev jag igår att jag skulle fundera över saker, dock har jag icke orkat att göra det, har ingen energi eller lust att fundera över saker som bara gör mig ledsen.

Nu vankas projektarbetesskrivande och sedan ikväll ev umgås lite med Romina :)

Bara för information, jag är inte förbannad på ngt sätt och har inte varit det på evigheter så de som tror att jag är sur/arg/förbannad kan ju gå och tro det någonannanstans eller åtminstone ta reda på om det är så istället för att förutsätta.
Och snälla, sluta komma med påhopp om att jag är spänd, det är bara onödigt och igår var det droppen på en hemsk dag. Det gör bara saken ännu värre.

Ska sjunga till det lite nu för att bli på bättre humor inför kvällen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0