Ny dator på ingång :D

Ny dator på gång, pappa ska kolla ut en bra åt mig och sen ska jag ta pengar från mitt sparkonto och köpa den :DD 
Just nu är allting mest gult, jag mår bra och ser saker på ett ljust sätt :)
Igår var en dag av glädje, satt och ritade igår kväll med hög musik och sjöng :OO mina föräldrar var inte hemma så det var därför ;) haha.

Har bilen idag till dag x, väldigt skönt! Sen ska jag ev träna i eftermiddag, ska försöka mig på att springa lite idag och se hur mina ben gillar det. Men vi får se..

Igår var tänkarkväll, jag var rastlös, ville ut och springa och det var väldigt många saker som jag ville och inte ville tänka på och göra..

Jag saknar massa folk idag, därför har jag mitt försvar på mig idag ; mitt svettband som får mig att minnas, glädjas och få pirr i magen :)
Nu ska jag skriva om mobbning.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0