Myskväll :)

Hade myskväll med Hannah, Johanna och Pella igår. Otroligt lyckat och ngt som vi borde gjort för länge sen :) Vi pratade och skrattade VÄLDIGT MKT! Dessutom åt vi glass, fruktsallad,drack läsk, hade grädde och kladdkaka.
Kollade lite på 1408 också. Vissa var lite halvrädda vilket var kul ;D haha. Och vi borde ha många fler såna här kvällar regelbundet, typ 1 gång var 3:e månad eller nått :D <3
Sen körde jag hem Pella, Simon följde med mig i bilen som sällskap dit och tillbaka. Vi hade kul och lekte med stereon på vägen hem XD haha. Det är bara Simon som jag kan vara riktigt galen med, för han är precis lika galen som jag och jag älskar det :DDD haha.

Har precis ätit middag, kräftsoppa och bröd :) GOTT!
Ska hem till Simon senare ikväll och allmänt barnsla mig med honom och Crash på datorn och budget cola XD haha. Kan ju säga att många svordommar kommer förekomma för jag är världens sämsta förlorare när det gäller tv/dataspel ;D

Innan dess ska jag nog kolla en film till eller läsa lite i en bok.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0