Love is all that I need

Kvällen igår var, intressant. Kvällen innebar tårar, sms, telefonsamtal och ett långt samtal på toaletten tillsammans med Simon. Vi stack till Donkan sen, träffade på Kajsa och hon gav mig en stor vaniljmilkshake som plåster på såren, hon är massa fin hon! Dessutom gör hon mig alltid så himla glad!
Däremot var ju kanske inte alla samtal på donkan sånt som man ville ta del i eller höra heller för den delen..

Simon, jag och Joakim packade sen in oss i min bil och åkte hem. Simon och jag skulle ut och gått sen men Nettan var hemma hos Madde så vi spelade singstar med dem, Simon och jag delade på en vinflaska och drack 2 groggar. :) Kvällen slutade i en massa massa skratt, Simon och jag småtjabbade på skoj och tillslut låg vi båda på golvet och vred oss av skratt efter att jag trillat ner i deras vas på golvet XD haha.
Somnade kl 6 imorse efter ett par väldigt roliga timmar hemma hos Simon, det behövdes :) Simon tar så god hand om mig!

Ikväll väntar film i massor, känner inte för sällskap och dessutom har jag en hel del att tänka igenom som Simone sa när hon ringde innan, en massa som jag inte riktigt förstår och en massa saker som jag måste komma underfund med.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0