Lägesrapport

Såhär är det, min dator är körd. Den ska skrotas. Är i desperat behov av att låna ngn dator, ngn som vill/kan låna en dator till mig till alla skolarbeten? (A) Dessutom, var det väldigt längesen jag hade såhär mkt negativ energi, tror senast var vid jul, den 27 närmare bestämmt.Men jag är så grymt arg på vissa i min klass, som nästan fick oss diskvalificerade i rytmikshowen pågrund av att de hade druckit och vissa stank ganska rejält. Helt ok att de vill dricka, det fattar jag också om de är nervös men alkohol löser inte nervositet, dessutom så kan man väl åtminstone göra ngt mot attlukta? Det var såå uppenbart att de hade druckit, Våran idrottslärare kommer dra en jäkla salva för oss veckan efter lovet, hon kommer vara flyförbannad på dem, men jag tror att den som var argast idag var nog ändå Sara Frisk, och det var ju en upplevelse att få se henne arg ;D haha Imorgon är det universistet hela dagen och torsdag dag x halva dagen. Sen är det påsklov. Dock tvingas jag plugga på påsklovet, surprise? inte särskilt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0