Konserthuset

Mitt hemliga uppdrag idag blev inte så hemligt som jag hade velat, Kajsa, Emelie, Haben och Annika visste tydligen om det redan på morgonen ;) som tur var så höll de iaf tyst om det!

Efter att jag tränat idag ( kommer ha världens träningsvärk imorgon för mina ben börjar redan domna av pågrund av promenad - Ik- promenad ) så mötte jag upp Johanna, Carro och Elina för det hemliga uppdraget.
Uppdraget var att ta oss till konserthuset för att jag och Elina skulle ge oss på utmaningen att söka till körslaget, lame I know men kul att testa!
Det slutade iaf med att jag sjöng Higher - Erik Grönwall på auditionen, rösten och höll och det kunde definitivt gått sämre men magstödet var iaf med mej :) Dock gick jag inte vidare för att sjunga för Niklas Strömstedt men jag var glad ändå, för det var mest utmaningen jag var ute efter! Att jag dessutom förmodligen ska göra om det snart inför audition för folkhögsskola gör att det var bra att ha gjort en audition en gång för att vara förberedd.

Jag var nära att vända ett antal ggr när jag hörde hur bra alla andra lät.. men jag tog mig förbi alla spärrar och antog utmaningen med full lust och jag hade väldigt roligt!
Emil och hans flickvän Frida och deras kompis var inne i rummet samtidigt som mig, Elina,Miriam och hennes kompis. Alla var väldigt duktiga och jag blev väldigt impad av Miriam :)
Idag är jag stolt över mig själv och väldigt glad!
Dock är jag supertrött just nu efter träning, skola och audition så ska strax krypa ner i sängen och läsa innan jag sussar kudden så sött!

Tack Carro för din fina omtanke och för att du var med mig :) Hade aldrig fixat det själv! <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro

Varsågod bästa du! Du var så duktig så :D

Jag är så stolt över dig! <3

2010-03-10 @ 20:17:06
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0