kan du måla alla färger i en vind?

Dagen igår var superlåååång! Skola till halv 12, träning, sjukgymnast, projektarbete, svenska, engelska och sen kom bror förbi en sväng och pratade strunt :) Han är en sån person som man inte riktigt kan sätta fingret på varför han är en bror, han bara är det :')  Han ska kolla på lägenhet nästa helg att dela med Anton och Jocke, en fyra för 6000. Det är nice!

Idag ska jag gå i skolan till halv 4 och sedan är det mer projektarbete som gäller och engelskaboken. Ev svenska om jag orkar och hinner..
Skrev 5 sidor för hand på projektarbetet igår.. känner mig stolt! Jag KOMMER att fixa det här :D

Helgen vet jag inte vad som händer mer än att jag är ledig från skolan imorgon och måste plugga.
Ska träna imorgon och skriva projektarbete och läsa engelska och svenska. Påsklovet får gärna komma lite snabbare för då kommer all denna skiten som jag håller på med nu att vara över!

Men jag är väldigt glad idag, av ngn konstig anledning som jag inte riktigt förstår.. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0