I promise to never mess it up again.

Skola mellan 11.20 - 16.00. Sen hämtade min bror mig :) Körde till Max för att släppa av honom och sen skulle jag köpa Rehabkort på IK men hade jag lappen med mej? Givetvis inte! Och nu hittar jag den inte.. får panik. Aja.
Ikväll är det film som gäller. Uppspelning imorgon, jag vill inte sjunga YMCA själv, helt fel tonart för mig, men aja. Jag saknar att sjunga grymt mkt, att få sjunga på riktigt med ngn.
Ngn som vill sjunga lite med mig ngn dag? :)

Jag blir galen på Johannas ord igår kväll, har tänkt på det mer eller mindre hela dagen.. hihi jag får fnatt på mig själv XD jag är knas!

Nu ska jag kolla film! Önska mig gärna lycka till inför imorgon!

HA DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0