Have it all gone to waste?

Dagen igår slutade med ett besök på Apoteket. Köpte linsvätska och även lite bisolvin eller vad det nu heter. Har massa slem i luftrören som måste upp nu, det gör ont när jag hostar och det är svårt att andras djupt.. därför måste det bort. Dock kan det ta 3-4 dagar till innan det börjar hjälpa :( Sen igår kollade jag mest på tv hela kvällen och läste ut min Kafkabok så var grymt kass! Men det var ju Gunnel som valde bok så inte så konstigt ;) Samhällskunskap snart med älskade lilla Kaj, veckans nyhet och sen jobba med eu, snack om Kafka på svenskan, lunch, utskällning av Roger och sen tyskadiskussion om en bok väntar inför dagen. Sen måste jag förbi biblioteket och fixa med en bok.. Jag är inte riktigt på humör idag, men det beror på slemmet och på att jag ska träffa Roger.. blir alltid så himla arg/ledsen efter att jag träffat honom.. Saknar sommaren 06 <3 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0