Det är så logiskt.

Somnade kl kvart i 9 igår!!! Helt sjukt men idag är jag iaf väldigt pigg. Att sluta kl 11 idag är också en hit!
Dock ska jag ha samtal med Roger Fohrman idag och han kommer skrika på mig och få mig att börja gråta ( som vanligt ).
Skulle egentligen ha tränat i eftermiddag också men eftersom att jag har jätteont i mina ljumskar, mina vader och mitt vänstra framsidan av låret så skiter jag i det och tar det ev imorgon efter att jag varit i Ingelstad halva dagen.

Nu har vi lektion med Kober, egentligen ska vi skriva ett argumenterande tal på 5 minuter.. men vem fan orkar det? Inte jag iaf! Istället skrattar vi åt Facebook statusar och allmänt skrattar åt oss själva ;)

Kan fortfarande inte smälta gårdagen men det var skoj och jag fixade ngt som jag aldrig trodde. Dessutom har Martin lovat mig en sak nu, det kan han inte bryta ;) hihi.

Nu ska jag sätta igång lite med detta otroligt tråkiga tal och detta otroligt tråkiga inlägg är nu slut!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0