Beat it!

Ny dator nu :D Älskar den !! Ljudet är gött, mkt bättre än mitt förra som var kasst ;) haha. Skulle blivit en mini-pc men jag och pappa kom på att vi kan köpa en annan istället så det bidde en vanlig bärbar med windows 7 istället ;) därför jag sjunger jag just nu, ny dator och varit uppe sen kvart över 9 :D Dessutom myser jag runt i pappas vita skrynkliga skjorta idag som jag har fått :) hihi.

Igår var det stan, tog ut pengar, köpte nya mp3hörlurar och nya solglasögon! Dessutom tog jag bort rattmuffen igår och städade, våran är här! Så nu har jag en liten ratt, fick ha kallluft på i bilen igår så jag och Simon crusade runt i bilen, hämtade honom i skolan och köpte cola och drack kaffe! Hämtade Martin också och köpte ännu mera cola innan vi körde hem ;D dock är min fläktrem knas, vi får kolla den!

Ikväll är det Martins place för earthhour med fina vänner, Saraexpress går hemifrån vid kl 10 i 7 med iaf Simon i bilen, mer vet jag ej :P

Är huuuur glad som helst idag! Projektutkastet är snart klar också, ska börja renskriva imorgon och aaa, jag mår fiiiint :DD

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0