When you can smile again

Solen skiner och jag är fantastiskt glad :) Städat har jag gjort idag och fått sova ut och det gillar jag!
Att jag fortfarande är ledig ngr dagar, en bio är inbokad i veckan som jag längtat efter 1 helt år och att jag haft en fin helg är guldvärt!
Fick precis sms av Johanna så ska följa med henne, eric och martin och bada, eller dem ska bada för jag är fortfarande småkrasslig efter en månads sjukdom nu :/

Har dock upptäckt att jag ev tycker om en person mer än jag borde.. det var ett ganska bra tag sen. Dock är jag inte säker för jag vågar inte tänka på det men jag tänker på den personen mer än nödvändigt och vill att den personen ska vilja umgås med mig.

Nu blir det bad (:

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0