Wannabe

Vädret är  awesome och likaså är mitt humör (: Jag har världens största smile på mina läppar hela tiden och jag kan inte ens riktigt förstå varför.
Fast en av anledningarna kan vara att jag får träffa min favvo Fia och äta lunch med henne och sen gå på bio med henne :DD Livet är nice! Jobbar bara 2 dagar denna veckan och det är lycka :)

Dock är min bror mest frustrerande just nu..tydligen är våran bil sönder. Han ska försöka fixa det imorgon men det gör mig frustrerad.

Ludde kommer hem snart, om 5 veckor och jag ser väldigt mkt framemot att han kommer hem!! :))
Pappa har räddat min externa hårddisk också, happy! Alla grejer finns kvar, förutom filmerna men det är sånt man får ta! HAPPY THOUGHTS!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0