Student 2010

Veckan var galen!! Men torsdagen var ju bäst of course med en massa presenter, utspringet, dagen med klassen och sen utgång på kvällen! :) Utgången kunde slutat bättre men jag kommer inte glömma den och dessutom får man ta lite för mkt någongång. En dag jag kommer minnas väldigt länge och vissa presenter tog man till sig ganska rejält och började gråta, saknade Timpan också.. hans plats var tom.

Men tack till alla som delade dagen med mig! <3

Firade Toves student idag och hon är så värd det :) Trevligt trevligt :)

Kul att man blir medbjuden och får räknas med.. det gör mig väldigt ledsen att inte ens vara påtänkt eller tillfrågas.. idag är ingen bra dag för jag är alldeles för svag och alldeles för mkt tårar har kommit fram.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0