Sommartider

katedrals bal var otroligt vackert.. massa fina klänningar och stiliga killar i kostym :) Killarna i klassen var ju riktigt snygga när de ansträngde sig ;))
Igår var det dessutom mys hos Stina i Nöbbele med tjejerna i klassen, otroligt mysig dag och jag kommer verkligen att sakna tjejerna.. utan tvekan!
Tack Stina för ett bra initiativ :DD

Idag ska jag vara i solen och sen äta på Akropolis ikväll med Johanna,Hannah,Pella och Simone :) Kommer bli toppen mysigt tror jag nog :)
Carro sviker och åker till Göteborg med sin pojkvän och jag är inte liiiite avundsjuk eller så.. nej nej! ;)
Vi får åka ihop Carro igen snart.. vi hade ju sååå kul dem 2 åren när vi åkte dit! :D

Nu.. SOLEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0