So beautiful

Hola!  Idag mår jag lite bättre efter slemlösande, mkt sömn och bara ta det lugnt! Precis vad jag ville också :)
Imorgon blir det bal, ska till Vickan och fota och sen vidare till konserthuset för att fota då jag icke ska gå personligen :)
På fredag är det tydligen mys hos Stina med tjejerna vilket låter himla mysigt :DD bra initiativ av Stina :)) Att dessutom kunna ta sig dit och hem då Alex kör är underbart :D
Lördag alt söndag blir det ev middag med tjejerna om de nappar på idén. Folk är dåliga att svara på sms tycker jag ;)

Måndag börjar studentveckan vilket känns galet roligt med Tottes och Pellas studenter först då jag är bjuden på studentmottagning till båda, toppen!! :D

Dessutom älskar jag vädret vilket gör mig väldigt mkt piggare och att det mesta är planerat med studenten nu :) Mormor och morfar var här hela dagen och pratade och fixade (Y) Dessutom kan folk kolla sina fb:s för inbjudan, de som inte har fått en är det synd om ;) faaast vissa är ju redan självskrivna och det vet dem om!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0