Rutschkana

Teknikumsstudent idag!!! Vilket innebar att Simon och Eric åkte ut med rutschkana från teknikum :) jaaa jag grät en smula jaa och blev tjock i halsen. Jag är nog fan i mig värsta mamman ändå, gråter för minsta lilla. Känns som mina barn tar studenten i år ;D haha.
Simons studentmottagning var magnifik med gamla och nya vänner och Simons släktningar :) Kanon!
Mat, dricka och massa skratt :)
IMORGON kör vi på katedral för hela slanten :DD NV07D och Johanna,Hannah och Carro!! Kommer bli värsta toppendagen känner jag på mig.. hoppas inte att det regnar dock.

Jag har världens klump i magen.. ska kolla klart på en film och sen ska jag sova för jag ska upp kvart över 7 imorgon.

VEM VILL GÅ I 1:AN NU, INGEN INGEN!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0