Öroninflammation

Jobbet idag flöt på. Bara utbildniing kvar denna veckan och nästa vecka jobbar jag endast 2 kvällar sen är jag ledig i 9 dagar :D
Sen åkte jag hem till mormor i eftermiddag och åt middag och hälsade på deras lånehund, söt liten sak!
Fick med mig brödbullar och bensinpengar med mig hem, min mormor är kärlek <3
Dock har det slagit lock för mina öron idag och de börjar göra ont. Dessutom har jag en liten gnutta fefber så mormor och mamma misstänker öroninflammation eftersom jag inte hör ett skit i princip på vänstra örat.. :(
Det gör ont och jag orkar inte sånt här nu.. förra midsommar var jag förkyld. Palla öroninflammation inför denna då. :(
Men ringde jourläkarcentralen nyss och ska prova ikväll med nässpray och alvedon och blir det inte bättre till imorgon så ska jag ringa igen. tack för det!

Nu ska jag äta brödbulle, duscha och bädda ner mig med godis och film och tycka lite synd om mig ;D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0