One tree hill

Håller på att kolla om oth igen, sista avsnittet på säsong 4 tar döden på mig då kroppen skriker i protest och får ont och tårarna bara väller ut.. but that's life though.

Midsommar igår var mysig, mysiga människor, grillat, kort spel och 5-kamp! Cykelturen dit var inte fy skam heller med 3 underbara killar som jag tycker om (: Sov hos Martin i hans mammas otroligt sköna säng där jag sover som en kung i natt så dagen har inte varit fy skam heller med frukost sent och massa prat med 2 av mina favvoisar :) Sen blev det cykeltur hem på 1.8 mil tillsammans med Simon :) Love you guys!

Har kollat på oth resten av kvällen, behövde det för röven värker och dessutom har jag huvudvärk från värmen och vätskebrist. Dock är jag på gott humör idag :) Ngt som även mamma har noterat.

Lajtpointen/Kyckligen/Milfvännen är lite saknad faktiskt..vem kunde gissa det? ;)

Nu blir det första avsnittet på säsong 5 och sen ska jag bara soooooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0